A tegnapi nap egyik legnagyobb híre a kormánypárt oroszlánjának, az EP-képviselő Deutsch Tamásnak Twitter-ámokfutása volt (itt találhatja meg a kíváncsi olvasó). Az egyik legtöbbet idézett megnyilvánulása a következő:

"Vannak szemét alakok.Vannak aljas emberek.Vannak rosszindulatú örültek. (sic!) Vannak irtózatos gecik.Vannak gusztustalan rohadékok.És van Gyurcsány"

A fentiek a jelek szerint olyannyira megragadták a különböző reklámcégek figyelmét, hogy állásajánlatokkal halmozták el Tamást. Ahogy Twitterén olvasható: „marketinges lettem, bitches”.

A közeljövőben valószínűleg a fentiek mintájára olyan gyöngyszemekkel találkozhatunk majd a hirdetésekben, mint a Van kutyaszar. Van egészségtelen kaja. És van a McDonald’s vagy Amennyiben ön is csupán egy szánalmas fehérjehalmaz, látogasson el a Fitness Centerbe!

Elemzők szerint Deutsch sokra viheti a szakmában, legalábbis mindenképpen eredményesebbnek ígérkezik, mint politikai karrierje – ez persze nem nagy szó.

Már meg is alakult rajongói klubja, a Deutsch Für Tamás – Deutschot Tamásnak! Egyesület, melynek célja az, hogy Tamás Twitterét többen kövessék, mint Charlie Sheen-ét. A cél érdekében hajlandóak még luxuskurvákra és kokainra is pénzt szánni – ha a fejtegetések igazak, utóbbit igencsak áron alul fogják tudni beszerezni.

Reméljük, politikusaink egyre nagyobb számban és egyre nagyobb mértékben terveznek majd a közösségi média hangadójává válni. A Képviselőfánk szerkesztősége kíváncsian várja Mesterházy Attila videós filmkritikáit, Kövér László szalonnaértékelő blogját, Szili Katalin megjelenését a Bezzeganyán, Sólyom László internetes képregényeit vagy Szanyi Tibor hivatali trollkodását.

Esetleg Gyurcsány Ferenc blogját.

ingyenes
webstatisztika